dostawa & płatności

DOSTAWA

Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS i DPD. Gwarantują one szybkie i terminowe przesyłanie paczek w dowolnie wskazane miejsce w Polsce na następny dzień roboczy w godzinach 8:00-18:00.

Wysyłka na terenie Europy może trwać do 5 dni roboczych.

Paczki są ubezpieczone.

Istnieje również możliwość odbioru osobistego zakupów w naszym butiku stacjonarnym przy ul. Kłopot 4 w Warszawie (pon - pt 11:00-17:00; sob 11:00-15:00).

Co zrobić, gdy stwierdzę szkodę w przesyłce?

W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Contact Center jest do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów 22 577 55 55* lub 801 400 373* Możliwość złożenia zlecenia istnieje także za pośrednictwem maila cc@dpd.com.pl. Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację.

PŁATNOŚCI 

"Szybka płatność - Tpay.com & Card Payment" - przelewy online, BLIK, płatność online kartą

"przelew na konto" - przelew tradycyjny

Bebe Concept

mBank 65 1140 2004 0000 3502 7827 6719

"PayPal" - przy zamówieniach z dostawą poza Polską

"za pobraniem" - płatność za pobraniem gotówką kurierowi


Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj