zwroty / wymiany i reklamacje

ZWROTY / WYMIANY

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od zakupu, niestety nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu. Produkty kupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi.

Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi posiadać metki (jeśli były przytwierdzone przez producenta), nie może być uprany. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem.

Zgodnie z prawem konsumenckim, produkty takie jak bielizna, odpakowane smoczki, butelki, kosmetyki, akcesoria kosmetyczne typu rollery do twarzy, szczotki do włosów i ciała oraz środki higieny NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM / WYMIANOM.

ZWROTY

Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wypisanie potrzebnych danych. 

Nie przyjmujemy zwrotów w butiku stacjonarnym. Należy odesłać je kurierem na adres magazynu.

Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta.

Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu.

Adres, na który należy odesłać zwracane produkty:

Bebe Concept

ul. Trenów 55

05-080 Laski

tel. 511 687 519

formularz zwrotu do pobrania (pdf)

Zwrot należy odesłać na własny koszt dowolnym kurierem. Nie odbieramy paczek z paczkomatów, ani punktów odbioru.

Zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu można przynieść do naszego butiku przy ul. Kłopot 4 w Warszawie. 


WYMIANY

Wymiany produktów można dokonać jedynie w butiku stacjonarnym. Jeśli nie macie Państwo możliwości odwiedzić nas stacjonarnie, wymiana towaru polega na odesłaniu produktów w formie zwrotu zgodnie z procedurą opisaną wyżej i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online.

Uprzejmie prosimy o odesłanie produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu - dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzić procedurę odesłania środków na Państwa konto.

REKLAMACJE

W sprawie reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy kontakt@bebeconcept.pl - Prosimy o załączenie zdjęć obrazujących defekt. 

Sprawę niezwłocznie przekazujemy do producenta uszkodzonej rzeczy i postępujemy wraz z jego instrukcjami. 

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Cena zestawu: %bundleSum%
Anuluj