Zwroty, wymiana i reklamacje
Wiemy, że zwroty oraz reklamacje towaru bywają skomplikowane. Mamy nadzieję, że zamówione produkty spełniły Twoje oczekiwania, jeśli jednak chcesz dokonać zwrotu, wymiany lub chcesz złożyć reklamację, zrobiłyśmy co w naszej mocy by ułatwić Tobie ten proces. Wybierz sekcję poniżej:
1. Wygodne zwroty
1. ZGŁOŚ ZWROT W KILKU PROSTYCH KROKACH
Wystarczy, że klikniesz przycisk nadaj przesyłkę zwrotną, który przeniesie Cię do formularza Wygodnych Zwrotów - dzięki temu wyślesz paczkę z domu, Żabki, czy paczkomatu bez konieczności drukowania etykiety i skomplikowanego logowania.
2. PRZYGOTUJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ
Spakuj produkty, które chcesz zwrócić. Upewnij się, że produkty, które spakowała/eś są bezpieczne.
3. POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od zaakceptowania Twojego zwrotu.

34 000 PUNKTÓW NADANIA
Szybko i wygodnie

2. Towary niepodlegające zwrotowi
1. Zgodnie z prawem konsumenckim zwrotom/wymianom nie podlegają: Artykuły higieniczne takie jak : kosmetyki, akcesoria kosmetyczne typu rollery do twarzy, maseczki, szczotki do włosów i ciała oraz środki higieny. Ponadto treści cyfrowe pobrane ze strony. W przypadku zwrotu produktów takich jak smoczki, butelki niemowlęce, czy laktatory prosimy o odesłanie ich w nienaruszonym opakowaniu.
2. Zwrot bielizny czy kostiumów kąpielowych jest możliwy, jednak uprzejmie prosimy o mierzenie bez zdejmowania fabrycznych zabezpieczeń.
3. Jeśli klient chce zwrócić produkt wchodzący w skład zestawu promocyjnego (produkt w pełnej cenie + produkt przeceniony/gratis) musi zwrócić cały zestaw.
3. Nasza polityka zwrotów
1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki. W wyjątkowych przypadkach przekroczenia terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy - postaramy się zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.
2. Produkty kupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi – istnieje możliwość wymiany na inny produkt lub bon podarunkowy w naszym butiku.
3. Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Powinien posiadać metki (jeśli były przytwierdzone przez producenta), nie może być uprany. Powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o załączenie formularza zwrotu, bądź przesłanie go do nas mailowo - to bardzo ułatwia procedowanie oraz niezwłoczny zwrot środków na konto klienta. WAŻNE aby w paczce znalazła się informacja, która umożliwi nam przypisanie zwrotu do kupującego - nazwisko / numer zwracanego zamówienia.
4. Dokonaj zwrotu
1. Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wypisanie potrzebnych danych na kartce lub przesłanie formularza mailem. WAŻNE aby w paczce znalazła się informacja, która umożliwi nam przypisanie zwrotu do kupującego - nazwisko / numer zwracanego zamówienia.
2. Z przyczyn logistycznych nie przyjmujemy zwrotów w butiku stacjonarnym. Wysyłka zwrotu na adres magazynu daje klientowi pewność, że zwrot nie zaginie i zostanie doręczony bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za dział zwrotów i reklamacji, dzięki czemu zostanie szybko i sprawnie rozpatrzony.
3. Zwracane rzeczy należy odesłać kurierem na adres magazynu podany poniżej:
BEBE CONCEPT
UL. TRENÓW 55
05-080 LASKI
TEL. 690 687 300
4. Jak tylko zatwierdzimy Twój zwrot, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta bądź wystawimy bon na daną kwotę do wykorzystania w naszym sklepie (w zależności od opcji wybranej w formularzu).
5. Pełne rozpatrzenie zwrotu może potrwać maksymalnie do 14 dni od momentu nadania zwrotu przez klienta.
6. Zwrot należy odesłać na własny koszt dowolnym kurierem. Nie odbieramy paczek z paczkomatów, punktów odbioru ani z poczty.

5. Wymiana
1. Wymiany produktów można dokonać jedynie w butiku stacjonarnym. Jeśli nie macie Państwo możliwości odwiedzić nas stacjonarnie, wymiana towaru polega na odesłaniu produktów w formie zwrotu zgodnie z procedurą opisaną wyżej i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online.
2. Uprzejmie prosimy o odesłanie produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu – dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie przeprowadzić procedurę odesłania środków na Państwa konto.
6. Reklamacje
1. W sprawie reklamacji wadliwego produktu prosimy o kontakt mailowy kontakt@bebeconcept.pl Prosimy o załączenie wypełnionego formularza reklamacji oraz zdjęć obrazujących defekt.
2. Sprawę niezwłocznie przekazujemy do producenta uszkodzonej rzeczy i postępujemy wraz z jego instrukcjami.