Produkty włoskiej marki Azeta Bio to wykonane z organicznych składników kosmetyki dziecięce do codziennego użytku. Stworzone na bazie olejku z rośliny Inca Inchi (Plukenetia Volubilis Linneo), będącego naturalnym źródłem kwasów Omega 3, 6 i 9 oraz antyoksydantów - witamin A i E, niezwykle skutecznych w pielęgnacji wrażliwej i wymagającej skóry.
W ofercie BÉbÉ Concept znajdziecie m.in. organiczną skrobię do kąpieli, mleczko ochronne z filtrami mineralnymi SPF 50+ dla niemowląt i dzieci, organiczne mleczko ochronne przeciw komarom 0+, emulsje na potówki oraz organiczny krem przeciwko odparzeniom.
Jakie produkty Azeta Bio wybrać?
Szeroka gama produktów wprawia każdego w zakłopotanie i zadaje nam pytanie jakie produkty Azeta Bio wybrać. W naszej ofercie znajdą Państwo produkty, które spełniają wszystkie wymagania i stawiają wasze dobro na pierwszym miejscu. Wybierz Azeta Bio już teraz.
Wyselekcjonowane produkty Azeta Bio o najwyższej jakości
Asortyment bebe concept został odpowiednio wyselekcjonowany, aby każdy mógł z niego skorzystać. Wysoka jakość produktów Azeta Bio zapewnia brak reakcji alergicznych i jest stworzona dla każdego. Postaw na markę i poczuj się jeszcze lepiej z produktami Azeta Bio.
Płatność za produkty Azeta Bio w bebe concept
Zamówienia produktów Azeta Bio w naszym sklepie internetowym bebe concept mogą państwo opłacić następującymi metodami:
Szybka płatność - Tpay.com Card Payment' - przelewy online, BLIK, płatność online kartą
-Przelew na konto' - przelew tradycyjny
Bebe Concept mBank
65 1140 2004 0000 3502 7827 6719
-Za pobraniem' - płatność za pobraniem u kuriera kurierowi
wyżej wymienione metody płatności są bezpieczne i pozwolą nam w szybki sposób rozpocząć proces wysyłki złożonego zamówienia za produkty Azeta Bio.
Dostawa produktów Azeta Bio
Wysyłkę produktów Azeta Bio realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich InPost i DPD. Gwarantują one szybkie i terminowe przesyłanie paczek w dowolnie wskazane miejsce w Polsce na następny dzień roboczy w godzinach 8:00-18:00.
Wysyłka zagraniczna odbywa się za pośrednictwem firmy DHL i może trwać 2-5 dni roboczych.
Paczki są ubezpieczone, dzięki temu zapewniamy bezpieczne dostawy przez kurierów produktów Azeta Bio.
Zamówienia do krajów spoza Unii Europejskiej mogą wiązać się z dodatkowymi opłatami (cło, vat) po stronie odbiorcy. Jako nadawca nie ponosimy odpowiedzialności za wysokość tych opłat.
CENNIK WYSYŁKI produktów Azeta Bio na terenie Polski KRAJOWEJ:
- 17 zł Kurier DPD (na zamówienia z przedpłatą do 499 zł)
- 0 zł Kurier DPD (na zamówienia z przedpłatą od 500 zł)
- 23 zł Kurier DPD Pobranie
- 17 zł Kurier InPost (na zamówienia z przedpłatą do 499 zł)
- 0 zł Kurier InPost (na zamówienia z przedpłatą od 500 zł)
- 20 zł Kurier InPost Pobranie
- 11,99 zł Dostawa do Paczkomatu InPost
Zwroty i reklamacje produktów Azeta Bio
Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia z produktami Azeta Bio. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki. W wyjątkowych przypadkach przekroczenia terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy - postaramy się zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.
Aby dokonać zwrotu / wymiany, towar nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi posiadać metki (jeżeli były przytwierdzone przez producenta), nie może być uprany. Musi również być odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wpisanie potrzebnych danych na kartce.
Należy odesłać je kurierem na adres magazynu podany poniżej:
Bebe Concept
ul. Trenów 55
05-080 Laski
Jeśli Twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, niezwłocznie dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie numer konta bądź wystawimy bon na daną kwotę do wykorzystania w naszym sklepie (w zależności od wybranej opcji w formularzu). Zastrzegamy sobie 14 dni na rozpatrzenie zwrotu.
W sprawie reklamacji wadliwego produktu prosimy o kontakt mailowy kontakt@bebeconcept.pl - Prosimy o załączenie wypełnionego formularza reklamacji oraz zdjęć obrazujących defekt.
Sprawę niezwłocznie przekazujemy do producenta uszkodzonej rzeczy i postępujemy wraz z jego instrukcjami.