NAYDAYA to marka oferująca ukierunkowane, naturalne i poparte nauką produkty wellness, które celebrują i wspierają kobiece ciało podczas wszystkich wielkich zmian życiowych. Współpracując z najbardziej doświadczonymi specjalistami zdrowia kobiet w Wielkiej Brytanii, dostarcza rozwiązania dostosowane do potrzeb kobiet na każdym etapie życia.
Misją marki jest wspieranie społeczności, która dzieli się wiedzą, edukuje i pomaga kobietom przełamywać tabu. Wierząc, że kobiecość to wspólne doświadczenie, NAYDAYA pragnie, aby żadna kobieta nie przechodziła swojej drogi samotnie.
Zachęca się do współpracy z hormonami, a nie przeciwko nim. Wiedza to siła—dostarczane są porady, które wzmacniają i pomagają kobietom nawigować przez zmiany hormonalne.
Założycielką marki jest Fiona Toomey, która postawiła sobie za cel rzucenie wyzwania tabu i nierównościom w opiece zdrowotnej kobiet. Jej misją jest zmiana sposobu postrzegania fizycznych i psychologicznych zmian, przez które przechodzą kobiety, doceniając je jako wartościowe przejścia do nowych etapów życia.
Zrównoważony rozwój stanowi integralną część filozofii NAYDAYA. Ciężko pracuje się nad wprowadzaniem zrównoważonych praktyk w całym łańcuchu dostaw—od pozyskiwania składników, przez produkcję w małych partiach w Anglii, po opakowania wykonane z recyklingu i biodegradowalnych materiałów. Nieustannie dąży się do zmniejszenia śladu węglowego i ilości odpadów.
Kluczowe składniki produktów NAYDAYA to m.in.:
- Olej kokosowy
- Korzeń prawoślazu
- Korzeń kurkumy
- Masło mango
- Korzeń lukrecji
Produkty są w 100% naturalne, bez dodatków zapachowych i wegańskie. Najlepiej działają w swojej naturalnej formie, dostarczając skórze niezbędnych witamin, minerałów, antyoksydantów i właściwości przeciwzapalnych, aby wspierać ją w potrzebie.
Naydaya przekazuje 1% ze sprzedaży na rzecz brytyjskiej organizacji charytatywnej Bliss, która wspiera wcześniaki.
Producent: Naydaya, Kemp House, 128-160 City Road, London, EC1V 2NX, info@naydaya.com